Re: Nero Vision - przechwytywanie materiału video

Autor: VSS <news_at_vss.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 22:56:00 MET DST

Mariusz wrote:

> Czyli, radzisz, generalnie nie używać Nero Vision.
> Zgodnie z zaleceniem, zabieram się za testowanie Movie Factory.

nie używałem nero więc nie moge okreslić możliwości tego softu. ale z
założenia używam softu który jest do tego stworzony. nero zawsze kojarzyło
mi sie z nagrywaniem płyt i chyba cięzko mnie będzie przekonać do kodowania
nim filmów. producenci softu zaczynają robić kobyły z prostych programów
dokładając duzo, marnej jakości badziewia. moje zdania jest takie: skaładam
film na pinnacle lub premiere, koduje w ulead, palę w nero.

--
VSS      http://vss.pl
http://allegro.vss.pl