Re: Nagrywarka BENQ DW1655-0B3

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 19:08:37 MET DST

nom napisa艂(a):

> mam nec'a starszy model 4550A i pioneera DVR-111D (wymiana po DVR110D) i z bledami nagrywa plyty CD-R TDK i philips, verbatim贸w jeszcze nie sprawdzalem. Dobrze nagrywa wszytskie DVD. Firmware najnowwsze, jak tak dalej pojdzie to znowu czeka mnie przeprawa z serwisem. :-)
> Nec tez czasami zle nagra jakas plytke. Og贸lnie to najlepsza jest nagrywarka Teac CD-W512, kt贸ra ma 6 lat i najlepiej nagrywa mi CD-R i CD-RW. :-)

To o czym m贸wisz to jest niestety coraz cz臋艣ciej standard - jak chcesz
mie膰 sprz臋t, kt贸ry dobrze nagrywa p艂yty Cd, to kup sobie nagrywark臋
CD... Jak tak w艂a艣nie robi臋, na DVD nagrywam je sporadycznie, ale nie
mia艂em jak dot膮d takich problem贸w...
Poza tym TDK ostatnio polecia艂y z jako艣ci膮. :) Odk膮d zobaczy艂em kilka
ostatnich test贸w CMC Magnetics stwierdzi艂em, 偶e (przynajmniej na razie)
ko艅czy si臋 moja "wsp贸艂praca" z t膮 firm膮. :)

--
# Pozdrowienia przesy艂a Atlantis # GG: 1238885
# "W艂adza to nie 艣rodek do celu; w艂adza to cel"