Re: co sie dzieje?! :o

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 17:21:43 MET DST

> Pisze na szybko! Wymienilem obudowe i zasilacz i komp mi "staje", jet
> obraz, działa, ale nic sie nie da zrobic, klawioatura i mysz nie reaguje.
> To nie wina windowsa bo jak posiedze z minutke w biose to tez sie tak
> robi. O co chodzi!?

O dziwo teraz mi chodzi i sie nie "wiesza" o ile mozna to tak nazwac to
opisze troche wiecej moj problem, kupilem sobie nowa obudowe chieftec oraz
nowy porzadny zasilacz tagam, podlaczylem wszystko ze starej obudowy do
nowej, podlaczylem wszystko tak samo! Uruchamiam a po minucie albo 2 komp
doslownie "staje" nic sie nie da zrobic ale on nadal pracuje, nie wyswietla
sie zaden komunikat. Nie jest to wina mojego win xp poniewaz jak
posiedzialem minutke w biose to tez mi takie cos tam sie zrobilo :|