Re: ocena i wskazowki

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 16:25:00 MET DST

Mateusz "Dymo" Dymczyk napisał(a):

> [...]
> firma, ktorej nigdy nie polece:) Mialem 2, 2sie zepuly, ale najpierw byly
> glosne :P Nie polecam rowniesz jednego tak duzego dysku, dwa mniejsze
> pewnie wyjda ciut drozej, ale beda szybciej chodzily. Pamieci swietne,
> tylko zastanow sie czy potrzebujesz az taki wypas. Goodramy teraz sa
> produkowane na dobrych kosciach i ponoc sie niezle kreca, a mozesz je
> dorwac o 100taniej (sam chcialem brac goodramy ale nie bylo tam gdzie
> kupowalem sprzet). Zastanow sie czy lepiej miec szpanerskie
> patrioty+bajecznie duzy dysk, czy mniejszy dysk i 2razy wiecej dobrych

co do dysku to wlasnie zdecydowalem sie na ten bo kuzyn mi polecil,
nigdy dyskow tej firmy nie mialem, bede musial sie jeszcze zastanowic :)
teraz mam 2x160GB samsunga i jest elegancko tylko ze sataI

a co do pamieci to tez sie zastanowie:)

> No to albo sie na tym znasz, albo masz duzo pieniedzy na dobre chlodzenie
> wodne :) Ja wiem, ze jest juz XXI wiek, ale jednak balbym sie chlodzic taki
> sprzet woda. W prawdzie znajomy chlodzi ijeszcze nic sie nie posypalo ale
> jakos jestem nieufny:P

chlodze kompy woda juz od 3 lat, teraz na vnice 3000+ mam wode i jest
fajnie:) nie boje sie akurat o to ze cos sie zepsuje czy cos takiego.
wybieram cisze i energie cieplna poza obudowa - tak jest lepiej:)

> Do 2,5GHz to ja swoj bez problemu podkrece, twoj pojdzie duzo wyzej:)

dzieki bardzo za normalna odpowiedz:)
pozdrawiam