Re: [oldies] duzy dysk i stara plyta ponownie

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 14:33:14 MET DST

"Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> wrote in message
news:l8joevgqp27z.dlg@smutas.org...
> Dnia 24.8.2006, ZZ napisał(a):
>
> [...]
>
> No to jest duży minus używania disk manager'ów. Drugi równie wielki to
> taki, że jak Ci padnie płyta, to ciężko zgrać później dane z takiego
> dysku. IMO trzeba było zacząć (jeśli nadal nie masz zbyt wielu danych na
> tym dysku, to może warto jeszcze to zrobić) od poszukania odpowiedniego
> BIOSu, ewentualnie samemu taki "spreparować" - [www.]rom.by

ha! - czyli moja radosc jest przedwczesna ?? czy to znaczy ze obecna
"ontrackowska" partycja nie bedzie widziana przez inne komptery
po np. przelozeniu dysku (po doblokowaniu zwoeki 32GB) ?

to rzeczywiscie polowiczne rozwiazanie...fatalnie
komp jest nie moj wiec inwestycje w karte PCI nie zaleza odemnie
a jesli chodzi o bios to plyta ma wgrany najnowszy
(plyta Tekram P6B40 bios Award v.1.10) no i on tez
nie chce dzialac z takim dyskiem (no ale jak sie okazalo
to nie jest 120 a 160GB, nie doczytalem na dysku)

chyba pozostanie przejscie w tryb 32GB - to i tak sporo
a z tego co rozumiem beda to dane "bezpiecznie" zapisane
ZZ