Re: grafika Ati radeon x850xt czy GF6800GS

Autor: olek <junak98_at_go2.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 14:07:24 MET DST

Grzes pisze, a olek odpowiada ...

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=JAGHA1&showTechData=true
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=JBGWA3&showTechData=true

ja mam to drugie
bardzo si grzeje
chlodzenie jest glosne i nie wyglada na trwale
ale karta wychodzi full wypas wydajnosciowo na agp
no chyba ze mamy furmanke pieniedzy to jeszcze zostaje seria 7xxx
przy procesorach AMD nie radze uzywac jej ponizej Bartona 3200+
jezeli ktos ma jakis procesor slabszy to polecam 6600GT