Re: OT

Autor: MiRuS <mirus69_at_USUN-TO.interia.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 14:02:07 MET DST

Użytkownik "Mateusz "Dymo" Dymczyk" napisał:
> Widocznie za slabo mnie ugryzla, zebym poczul:) No ale ja ogolnie
> zaliczylem po poscie Mirusa niezlego rotfla, a to dlatego, ze bodaj
> wczoraj
> na pl.pregierz ktos sie doczepil do tego samego (mojego siga:P).
> --
> Intel Core2 Duo E6300; Gigabyte GS-965P-DS3; Galaxy GeForce 7600GS 1.2ns
> (Zalman); 2x1024GB 667MHz TwinMos DDR2; 160GB Seagate 7200.9 SATA; Lite-ON
> SHW-16H5S; Topower P5 U12 400W; Modecom Impact.

Nie chcialem nikogo urazic oczywiscie, a na pregierzu nie bywam. Dla mnie to
brzmi po prostu tak, jakby miec sygnaturke typu "BMW z przezroczystymi
drzwiami" na grupie o samochodzach ;) I nie traktuj tego tak personalnie, bo
interesowalo mnie dlaczego "wy" (Ty i inni) takie informacje zamieszczacie -
zrozumialbym, gdyby byla to grupa o np. przetwarzaniu danych, wtedy Twoje
posty o tym, ze "u mnie trwa to tyle i tyle" bez takiej sygnaturki bylyby
faktycznie niewiele mowiace, ale tutaj? Czy to, ze masz taki bardzo drogi (i
nowoczesny) sprzet oznaca, ze znasz sie bardzo dobrze na tym co piszesz? Bo
czemus chyba ta sygnaturka sluzy...
Pozdrawiam.