Re: samsung 940bf w MM - dlaczego tak tanio?

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 11:56:33 MET DST

> W MM, Saturnie bywa tak że towar promocyjny jest w ilościach śladowych,
> np.
> będzie 20 szt. paneli na sklep.
> Ostatnio widziałem promocje na notebooki - okazało sie że to modele
> wystawowe.
> Ja bym się tak bardzo nie nastawiał na takie okazje.

[OT]
Tak, to wyglada na standardowa zagrywke, aby zwabic klientow. Bedzie tylko
kilka (kilkanascie) na sklep kupia prawdopodobnie ci ktorzy ustawia sie pod
sklepem najwczesniej i pobiegna do stoiska :) a zwabiony klient, ktory nie
zdazy byc moze kupi cos innego i reklama przyniesie skutek.

Pozdrawiam
Jacek