jak sprawdzic czy dziala kontroler klawiatury w lapku ?

Autor: Robcio <robb_sad_at_interia.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 08:53:02 MET DST

jak sprawdzic czy dziala kontroler klawiatury ...oczywiscie nie majac
sprawnej klawiatury oryginalnej.

W serwisie mi powiedzili ze touchpad jest obslugiwany przez ten sam
kontroler wiec jesli on dziala to i nowa klawiatura bedzie dzialac, wole
jednak sie upewnic.
Klawiatura USB dziala.
Co dziwne system widzi rowniez stara klawiature (porty, przerwania itp, nie
sygnalizuje sygnalem dzwiekowym ze brak klawiatury) ale on nie dziala w
ogole. Nie wiem czy to oznacza ze kontroler jest ok, czy nie ?
z gory dzieki.
laptop to toshiba A25