Re: który z poniższych zasilaczy??

Autor: Voodoo <v.o.o.d.o.o_at_poczta.fm>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 23:46:16 MET DST

> Modecoma sobie odpusc. Wez albo tego Chiefteca labo Topowera z mojej
> sygnaturki.

a co to Modecom jest zly ? sa to najnowsze zasilacze z seri MC i moim
zdaniem sa godne uwagi ... wiec co mowie mam taki model i wszystko hula
... a chifteki juz nie sa takie jak dawniej ( zmiana producenta czy cos
takiego ) anyway modecom dobry produkt zrobil ...

ps zreszta sa to zasilacze fortrony z nalepka modecom :)

pzdro voodoo

ps ps ja bym bral modecoma