NEC ND-4571A - problem

Autor: Marek <adbty_at_adbty.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 22:41:34 MET DST

Kupilem sprzet jak w temacie i podlaczylem go do mojego notebooka HP nx9005
(Win XP SP2) przez kabel USB2IDE. Sprzet zostal wykryty i w oknie "Moj
komputer" znalazl sie jego opis "Stacja dysków DVD-RAM". Wkladam plyte (nie
wazne jaka) i klapa. Nie czyta. W tym czasie w oknie Moj komputer zmienil
sie juz opis i widnieje tylko "Stacja dyskow CD" - ale nic sie nie dzieja
kiedy probuje ja otworzyc - nawet brak napisu zebym wlozyl dysk, po prosty
otwiera puste okno. Nagrywanie oczywiscie nie dziala. Probowalem wylaczyc w
systemie istniejaca nagrywarke CD-RW (ew. konflikt), ale to nic nie dalo.
Czy ktos zna problem? Poszukuje sposob na jego rozwiazanie. Nawet nie mam
kompa stacj. zeby spawdzic czy dziala nagrywarka.

Z gory dziekuje za pomoc.
Marek