Nie dziala LINE IN - pomocy

Autor: Szczepan Majdański <majdan_at_fr.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 21:32:52 MET DST

mam podpiete video pod karte TV, dzwiek z video biore na linein na karcie
dzwiekowej
[nie wiem czemu na linein na karcie tv nie slychac nic]
problem w tym ze teraz jzu nawet z linein dzwik nie chce dochodzic [tylko z
wejscia na miktofon idzie],
nie wiem czy ma to jakis wplyw ale zmienilem karte graficzna z geforce na
radeon ale raczej nie ma to nic do rzeczy bo przemienilem karty i dalej to
samo;
przy uruchamianiu sluchac raptem 2 sekundy dzwieku a pozniej cisza na nowo
moze sterwoniki z grafiki cos psuja?
moze kontroler SATA - chociaz z nim tez chodizlo

jzu sam nie wiem gdzie szukac bledu, pomozcie