Re: problem z kompem- ciemny ekran/po resecie dziala

Autor: polakzangli <toniejestadres_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 21:22:02 MET DST

***EiNsTeIn*** napisał(a):
> Podaj dokladny model zasilacza.
to zasilacz, wlozylem nowy i dziala normalnie..

teraz tylko pytanie czemu srednio raz na 8miesiecy pada mi zasilacz?
wiem ze najlepiej kupic taki za 180zl ale zaden z moich znajomych niema
tylu problemow co ja z tym, mialem juz 4 zasilacze w tym komputerze i
nadal niewiem czemu sie przepalaja, wiadomo zamalo mocy maja ale bez
przesady cos tu jest nie tak:/