Re: OT

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 21:03:15 MET DST

> Sorry, że się wcinam.
> Zamierzam dwa podobne PC kupić dla firmy,
> której 'o 100zł w tę czy we w tę' nie idzie.
> Jako, że ma to być poprzez 'zapytanie o cenę',
> to i rygory w specyfikacji spore:
> nie można używać nazw producentów itp.

Ano... W wypadku komputerow przepis ten jest...
hm... cokolwiek nierozsadny...

Po prostu opisz wymagania tak, zeby pasowal
tylko jeden model plyty glownej... ;)
Latwe to nie jest, ale za to reszta to juz bulka
z maslem :)

> Czy podanie: "płyta głowna i procesor
> mają pochodzić od tego samego producenta"
> jest sugerowaniem czegoś ?

ROTFL :) Dobre... :)

Oczywiscie, ze jest sugerowaniem. Dla Ciebie,
dla mnie, dla sprzedawcy, ktoremu to przeslesz.

Ale przecietnej ksiegowej to sugeruje to tylko tyle,
ze chcesz komplet... :P

Pozdrawiam,
Vituniu.