Re: Jaki procesor?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 20:46:37 MET DST

sd ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> zalezy na jakiej podstawce ma byc to proc, i do jakiej plyty
> bo chyba z chipsetem intel bedzie inny niz np z nvidia :)

Hahaha - no wlasnie ja sie nie moge zdecydowac - myslisz, ze czemu pytam
o propozycje na grupie? :) Jak mnie ktos zacheci do danego procka to
wiazac sie to bedzie z podstawka a zatem i wyborem plyty, pamieci i
reszty... Mozliwosci jest troche i sam nie jestem pewnien co wybrac. :)
Rodzaj procka to glowny trop!

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!