Re: Light Scribe i nowy firmware

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 16:35:26 MET DST

Tomaszek napisał(a):

> Koledze pewnie pomysliło się z innym przypadkiem... kiedyś w czasach gdy
> jeszcze nie każda nagrywarka DVD obsługiwała standard + i - można było w
> jakiejś tam LG zmienić firmware i obsługiwała dwa standardy.Przynajmniej
> to jedyny przypadek o jakim słyszałem.
>
> Tomaszek

Nie, nie pomyliło się ;) O tym przerabianiu na + i - wiedziałem dużo
wcześniej, a o Light Scribe po prostu usłyszałem, że to możliwe i
postanowiłem sprawdzić. Wierzyć mi się co prawda nie chciało, ale
pomyślałem, że przez analogię do przerabiania wspomnianych nagrywarek
jednoformatowch na dwuformatowe może i to się uda. Widać nie... Dzięki.

--
  _     _
   \_|_/  to_wytnij