Czytnik Typhoon i problem z USB 2.0

Autor: dmoch <dmochsmieci_at_ewazaprasza.com.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 16:14:25 MET DST

Witam!
Mam czytnik Typhoon 8in1 firmy Anubis. Wszystko działało dobrze, aż
któregoś dnia, chyba po podłączeniu do komputera stacji dokującej
do Sony Ericcsona p910i, albo modemu ISDN Santis, czytnik przestał
działać. Po podłączniu jest widoczny jako Nieznane urządzenie, nic
nie daje odinstalowywanie i restart komputera. Ściągnąłem najnowsze
stery i dalej nic.
Jedyne co udało mi się zrobić to wyłączyć Standardowy roszerzony
kontroler hosta PCI to USB - wtedy czytnik działa ale pod USB 1.1
Macie jakiś pomysł? Zgrywanie zdjęć na USB 1.1 naprawdę jest
męczące ;-)

Pozdrawiam
Dmoch