Re: Czym najprosciej przeniesc cala zawartosc partycji na nowy HDD?

Autor: Hubert Bednarczyk <hub_at_zpas.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 14:53:39 MET DST

Pawel napisał(a):
> Użytkownik "doombek" <doombek@@@@wpe.pl> napisał w wiadomości

> Norton Ghost lub Paragon drive Backup - robisz obraz partycji i odtwarzasz
> na docelowej ( partycji absolutnie nie dysku ). No chyba że nie jest to
> partycja systemowa wtedy Total Commander i F5 :)

Zrobilem Paragon Drive Backup .
System owszem swietnie stanal i bylo jak dawniej na pierwszy rzut oka
  mimo tego 50% zainstalowanych programow wczesniej chodzacych bez
zarzutu szlag trafil i sie wywalaja a to czegos brakuje ato cos sie
kaszani i to w taki sposob ze nie idzie zrobic , przynajmniej mnie juz
krew zalala. W zwiazku z czym sytuacja zmusila mnie do zainstalowania
od poczatku TRUDNO. NIE POLECAM tego programu.