Re: bios do gf 6600 leadtek na 1,4 v - gdzie???

Autor: Przemek Sztandera <przemek.sztandera_at_tekpolska.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 14:48:02 MET DST

mam zablokowana opcje vgpu w biosie. wiec odpada. ale slyszalem, ze mozna
zrobic taki manewr - z rownoleglej karty innego producenta sciagnac bios i
po zmianie vgpu np. nibitor'em wgrac go do swojej. nie wiem jednak czy to
aby bezpieczne i z ktorej ewent. karty bios bedzie pasowal do mojej - ktory
producent i model?

--
Pozdrawiam.