Re: Pc 24h/24h

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 13:02:41 MET DST

norman wrote:
> Czy długa praca komputera bez przerwy, moze spowodowac przegrzanie a co za
> tym idzie spalenie podzespołów? Wydaje mi sie ze nie bo np. serwery pracuja
> na okraglo, ale moja mama ma pewne obawy. Mozecie to wytłumaczyc?

Sa dwa rodzaje pracy komputera, jest wlaczony i prawie nic nie robi oraz
ciezko pracuje. W pierwszym przypadku nie dzieje sie nic, w drugim moze
cos sie stac o ile nie jest dobrze chlodzony. Ja mam w domu komputer,
ktory pracuje non stop (serwerek domowy), w pracy w zasadzie wszystkie
komputery pracuja caly czas (serwery). Byly problemy, ale nie
spowodowane ciagla praca. Jest jeden minus tego rozwiazania, rachunek za
prad. W obecnej chwili wylaczam stacje robocza w domu jak nic sie nie
robi na nim, ale mialem juz po 3 miesiace uptime, bez resetu nawet.

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl