problemy z grafiką

Autor: Dariusz Karbowy <dkarbowy_at__bezspamu_wp.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 12:46:51 MET DST

Witam!
    Posiadam dość wysłużony komputer Celeron-366A (przetaktowany na 550),
128MB pamięci RAM i kartę graficzną ATI XPERT&WORK 8MB, AGP. Całość
obsługiwana jest przez WinXP prof. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do
działania komputera, oprócz odtwarzania DVD. Otóż płynność odtwarzania i
parametry są dobre, jednak przy włączonych napisach film się zacina. Jest to
wina sprzętu, bo kodeki wszelkie potrzebne mam. Moje pytanie brzmi, czy
pomoże coś Waszym zdaniem wymiana karty graficznej na jakąś z 'tej epoki'
np.: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=31466 ?? Wiem, najlepiej
byłoby wymienić całą jednostkę, jednak z tym wolę poczekać. Z góry dziękuję
za pomoc.