Re: karta wifi do laptopa

Autor: KrissN <krissn_at_op.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 11:11:16 MET DST

KSZYCHOOO wrote:
> Użytkownik KSZYCHOOO napisał:
>
> rozkrecilem laptopa i ukazalo sie cos takiego:
> http://img138.imageshack.us/img138/9742/czyjestantenafm7.jpg
> wg. mnie nie ma tam anteny, ale moze mnie ktos poprawi ?
>
> czy w takim wypadku warto kupowac cos na miniPCI
> czy lepiej PCMCIA ?
> zastosowania jak powyzej - uczelnia oraz w mieszkaniu
>
> pozdrawiam
> K.
Aby się upewnić co do tej anteny, rozkręć panel z przyciskami ponad
klawiaturą. Z tyłu na zawiasach wyświetlacza odkręć obie śrubki i podważ
śrubokrętem cały panel z głośnikami. Potem zerknij na zawiasy. Jeżeli
będą tam takie małe płytki z odchodzącymi wgłąb laptopa drucikami, to
znaczy, że masz antenę, tylko jej kable gdzieś uciekły.

Szczegóły tutaj: http://krissn.unicity.pl/kQIhAOB9/

Pozdrawiam