Re: Core 2 Duo 6600 czy 6400?

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 10:57:52 MET DST

maly 15 napisał(a):

> masz tu do wyboru dwóch liczących się producentów płyt głównych pod platformę
> intel'oską, mianowicie : GIGABYTE i ASUS.
> Obydwie są równie wydajne.
> Aha, no i pamiętaj na płycie NIE OSZCZĘDZAJ !!!
> Obecnie "standard" to chipy i965 z mostkiem 8-emką.

oki, widze ze za taka plyte minimum 600 trzeba dac.
strasznie droga platfroma;)

tylko chlodzenie na niektorych gigabytach mi nie odpowiada, radiatory sa
ulozone sa obok proca tak jakby liczyli na to ze wentyl z proca bedzie
je chlodzil albo cos takiego

powie mi ktos czy Intel P965 i Intel ICH-8R sa zasloniete? tzn rdzenie
maja zalane tym czarnym materialem - dla bezpieczenstwa:)