Re: Problem z dyskiem SATA II 160GB Maxtor

Autor: Hubert Bednarczyk <hub_at_zpas.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 10:48:27 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Do jakiego mostka SATA podłączasz ten dysk? Próbowałeś
> przełączyć go zworką w tryb 1.5 Gbps, jeżeli dysk ma taką
> możliwość? Dysk na 100% sprawny (warto by sprawdzić w innym
> komputerze, może "od urodzenia" jest padnięty)?

Tak gdzies taka informacje mialem by sprobowac zworkami. Wprawdzie
probowalem juz i nic to nie dalo ale wtedy bylem skupiony na innym,
problemie nie zwiazanym z tym dyskiem. Teraz zamierzam skupic sie na
tym rozwiazaniu wtedy sie potwierdzi czy to nie nic dalo. Dysk jest
  podpiety do tego samego mostka co drugi dysk SATA I.