Re: karta tv - pytanko

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 10:40:20 MET DST

grzech napisał(a):

> Witam. Czy obecnie sprzedawane k. tv pozwalaja na jednoczesne
> ogladanie tv i nagrywanie z innego kanalu? I czy jest w nich mozliwosc
> otworzenia kilku ukienek z roznymi kanalami - taki pip - jakby?

Chyba musiałaby być karta z kilkoma tunerami, coś takiego można zrobić z
tego co wiem na karcie DVB, ale obydwa kanału muszą być nadawane na tym
samym transponderze, a więc to bardzo ogranicza możliwość takiego
zastosowania.
Co do odtwarzania kilku różnych kanałów, to taka "możliwość" była już od
bardzo dawna - polegała ona na tym, że miałeś klatkę z jednego programu,
potem przełączało na drugi, dawało klatkę do następnego okienka i tak
dalej w pętli. ;) A więc taka prowizorka raczej, tylko po to, żeby
ładnie wyglądało napisane na pudełku, że karta potrafi wyświetlać obraz
z 16 różnych programów w osobnych okienkach. :P

# /George Orwell - Rok 1984/