Re: Core 2 Duo 6600 czy 6400?

Autor: Mateusz \ <d.y.m.o_at_gazeta.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 08:58:08 MET DST

Dnia Wed, 23 Aug 2006 08:24:27 +0200, eminencja napisał(a):
> Widzę, ze dyskusja bardzo sie rozwinęła
> To dobrze
>
> Ja potrzebuję procka, to obróbki grafiki i filmów.
> Dlatego pytałem również o cache, jaki ma wpływ

Testy wykazuja, ze E6600 nie jest obecnie jakos duzo szybszy od E6400
(oprocz pojedynczych testow). Imho nie warto wydawac tych kilku (bodaj
4jesli sie nie myle) stow wiecej za 1mnoznik wiecej i dodatkowe 2MB cache,
chyba ze masz naprawde za duzo pieniedzy i Cie na to stac nie poswiecajac
tym samym innych podzespolow komputera. Jednak jesli nie bedziesz sie bawic
w OC wtedy imho zakup e6600 jest chybiony.

> Czytelnik

Dymo