Re: Problem z dyskiem SATA II 160GB Maxtor

Autor: Hubert Bednarczyk <hub_at_zpas.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 08:06:15 MET DST

Dygi napisał(a):

> W jaki sposób jest źle wykrywany?

Po uruchomieniu systemu w managerze urzadzen - dyski twarde widnieja dwa
dyski czyli tak jak winno byc z tym ze pierwszy posiada opis (cos w
stylu 6L160MO) i oczywiscie chodzi bez zarzutu a w drugim przypadku po
prostu pisze "dysk twardy" i nic wiecej. Po uruchomieniu np.Partition
Magic program pokazuje mi rowniez ze jest pewein dysk . Proba jednak
jego sformatowania czy tez stworzenia partycji konczy sie jednak
"zawiecha".