laptop ASUS Vs. ASUS - dylemat z powodu matrycy i nie tylko..

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 02:57:28 MET DST

Mam w planie zakup, w pierwszym tygodniu wrzesnia, nowego notebooka.

Upatrzylem juz sobie 2 opcje - Asus F3J-AP021
http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1788/
(matryca 15.4" 1280 x 800)

konkurentem (ze wzgledu na matryce LCD) jest Asus F2J-5D002
(matryca 15" SXGA+ 1400 x 1050)

pomijajac reszte konfiguracji i mala roznice w cenie a skupiajac sie tylko
i wylacznie na LCD --> odwzorowaniu kolorów, katach widzenia, ogolnej
ergonomii / wygodzie pracy z danym modelem matrycy - roznica w wielkosci
matrycy 15,4 a 15" oraz wyswietlanej rozdzielczosci -- ktory ekran bedzie
prezentowal sie lepiej - na ktorym bedzie sie lepiej pracowalo?

Moze ktos z Was ma doswiadczenia nawet z notebookami Asusa? bede wdzieczny
za wszystkie wskazowki i opinie.

Pytam, poniewaz bardzo zalezy mi na mozliwie jak najlepszym lcd w laptopie,
gdyz bede uzywal go od czasu do czasu do obrobki fotografii (nie
profesjonalnie, ale jednak)
Sa to jedne z nowszych modeli laptopow i nie ma na necie dostepnch zadnych
testow / "review".

Moze zaproponujecie mi cos innego w podobnej cenie oraz konfiguracji,
pamietajac ze jednym z priorytetow jest dobry ekran?

Myslalem nad IBM/Lenovo N100..
ale za Asusuem przemawia 24 miesieczna gwarancja, lepszy stosunek
"konfiguracji"/wyposazenia do ceny, port DVI!, SPDIF

Mozecie jakies zle slowo o notebookach Asus powiedziec?

Dziekuje za pomoc
pozdrawiam

--
St.