Logitech MX610 vs. MX1000

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 00:02:19 MET DST

Przymierzam sie do zakupu myszki bezprzewodowej.

Na dzien dzisiejszy moimi faworytami sa

1) Logitech MX1000
2) Logitech MX610

za opcja pierwsza (1) przemawia wieksza rozdzielczosc pracy i chyba wieksza
ergonomia oraz lepsze wykonanie urzadzenia, minusem jest wbudowany
akumulator (pytanie brzmi czym mam sie poslugiwac jak myszka sie bedzie
ladowac?)

za opcja nr 2 przemawiaja akumulatorki/ bateria AA (zawsze mozna zamiast
aku wlozyc baterie, badz miec 2 pary aku w zapasie) oraz wiekszy zasieg.
minusem - do wiekszych poki co nie dotarlem. chyba idealna myszka

dobrze by bylo azeby nie trzeba bylo jej ladowac co 2 dzien (wiem ze to
zalezy od tego co sie i ile sie ta myszka robi, chodzi mi tak przecietnie)
mysz ma pracowac z komputerem stacjonarnym, ale takze z notebookiem - i tu
zdaje sobie sprawe ze "osprzet" do mx1000 (ladowarka) bylby raczej kula u
nogi jesli mialbym go nosic ze soba.

moze uzywacie jednej z nich? jakie sa wasze spostrzezenia? moze podsuniecie
jakas inna mysz w cenie do 220zl albo rozmowicie ktorys z tych modeli?

Dziekuje za pomoc
pozdrawiam

--
St.