Re: ups orvaldi 400 problem

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 22:50:21 MET DST

Dnia 2006-08-22 21:29, *bzyk696@poczta.onet.pl* napisał(a) co następuje..
> Mam problem z wyzej wymienionym ups'em. Pewnego dnia wylaczylem go
> guzikiem, a po wlaczeniu nie reagowal, okazalo sie ze jest spalony
> bezpiecznik - zostal wymieniony na taki sam.
> Niestety teraz wywala bezpiecznik podczas startu kompa.
> Wczesniej wszystko dzialalo dobrze. Czy miał ktos z Was juz podobny
> problem????. Dodam ze monitor to 17 crt. Bo gdy monitor podlacze osobno
> to działa jak trzeba. Co moglo sie zepsuc poprzez zwykle wylaczenie
> go?? i czy w ogole jest to mozliwe????

Witam, osobiście też mam UPSa firmy Orvaldi, lecz deko mocniejszego -
520VA. Kupując go miałem nadzieję, że będzie on w stanie przy braku
napięcia w sieci 'pociągnąć' peceta+monitor crt 17'' ..niestety nie
radzi sobie. Wiem, że przyczyna tkwi w małej mocy UPSa 65% z 520Wattów
mocy pozornej to za mało, więc zostawiłem wpiętego do niego tylko
blaszaka. Tak tez radzę i Tobie.. a jeśli chcesz jednak podtrzymywać
przy zasilaniu monitor z kompem, to musisz kupić 2x mocniejszy UPS.. >650 VA

--
[ pozdrawiam - Ludvigus, me_gg: 783307, me_mail: ludvigus | op | pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE!  *me_housets*  ]