Raeltec 97 piszczy

Autor: igor <dap_krak_at_interia.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 22:08:23 MET DST

Witam!
Mam problem z karta dzwiekowa. Kiedy uruchamiam mikrofon z funkcja BOOST mam
straszne piski, które slychac zarówno u mnie jak i u rozówcy (SKYPE)...
Kiedy mikrofon jest bez f-cji BOOST prawie nic nie slychac kiedy mówie do
mikrofonu.
Wina nie lezy w sluchawkach (z mikrofonem) bo juz je wymienialem..

Mój komputer to:
Laptop Advent 7095 (wiem ze to pasc ale za ta cene nic innego nie dostalem)
CeleronM 1,5GHz
Ram 512MB
Dzwiek Realtec'97

Sterowniki juz przeinstalowalem i dalej nic!

Jakies sugestie??
Pytalem juz na pl.comp.os.ms-windows.winnt ale bez echa...

--
pozdrawiam
Igor Tylek :: skype:dap_krak