Re: Light Scribe i nowy firmware

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 21:22:42 MET DST

Arek napisał(a):

> A możesz podać o których modelach to słyszałeś?
>
> Bo wydaje mi się, że to "technicznie" niemożliwe...

No niestety nie słyszałem tego na przykładzie konkretnych modeli. Być
może to plotka, bo mi też się wydawało, że nagrywarka Light Scribe
różni się mechanicznie od tej bez w/w funkcji, ale skoro słyszałem, to
postanowiłem sprawdzić, czy to prawda. Bo jeżeli tak, to czemu nie
spróbować mieć dodatkowej funkcji za friko;) Pozdrawiam i dzięki.

--
  _     _
   \_|_/  to_wytnij