ALS4000 WRRR !!!!

Autor: Konrad M. <dzesiSRAMNASPAM_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 20:39:01 MET DST

Czy jest ktos kto umie odpalic pod xp karte dzwiekową na chipie ALS4000 ?

http://img423.imageshack.us/my.php?image=dsc022961oy.jpg

Mimo usilnych staran od 48h i dwuch plików sterowników ja poległem.
Ani zmiana slotu PCI ani nic.
Chyba ze mam zły plik sterownika bo winda xP krzyczy ze nie podpisany
cyfrowo.

Na poczatku windows pokazywał nowy sprzet "Pamiec PCI flash "
Dopiero zmiana slotu pomogła i teraz jest "kontroler audio z wykrzyknikiem"