Modem GPRS i komendy AT

Autor: karaluh <karaluh_at_poczta.na.tlenie.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 19:37:06 MET DST

Witam.
Modem GPRS na PCMCIA w Orange. Szef gdzieś za granicą próbował skorzystać z
jakiegoś Hot-Spota i w efekcie czego przywiózł modem "rozsynchronizowany".
Objawia się to tym, że po włączeniu kompa trzeba odczekać około minuty,
wejść w ustawienia Business Everywhere i przestawić operatora na Orange
(domyślnie jest Limited Services). Chciałbym w ogóle zrezygnować z tej
aplikacji, w związku z czym muszę wysłać 3 komendy AT do modemu w sposób
nieuciążliwy dla ZU. Póki co próbowałem:

1. Google - bez sensownego rezultatu.
2. Komenda inicjacyjna w opcjach modemu - modem się przestaje łączyć w
ogóle.
3. Echo na com - pierwsza komenda blokuje com i drugiej nie da rady wysłać.

Do głowy przychodzą mi jeszcze 2 rozwiązania:

1. VBS - w moim przypadku strzelanie armatą do komara, nigdy nic w tym nie
robiłem i straciłbym za dużo czasu na naukę, chyba że macie gotowca, ja nic
nie mogę znaleźć.
2. Zamiennik Hyper Terminala, któremu można podać parametry z wiersza
poleceń - poinstalowałem tego kilka sztuk i żaden tego nie potrafił.
Z góry dzięki.

--
Z głębokimi wyrazami,
karaluh