Re: jak podlaczyc zasilacz?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 19:08:52 MET DST

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:1sbl28n7bd8d.dlg@smutas.org...

> Do tego momentu zgoda.

> Gdzie widziałeś taką przejściówkę?
> (podaj np. link do fotki czy schematu)

No google znalazło to:

http://colorado.microsel.com/thumb_img/CBLFLT3650.jpg

I mniej więcej takie cuś u mnie w szafce ze złomem leży...

> O ile mogę zrozumieć uzyskanie +5V i +12V z molexa zasilającego np. HDD to
> nie mam bladego pojęcia jak uzyskać te dodatkowe +3,3V jako dodatek do 20
> pinowej wtyczki w 24 pinowym gniazdku zasilającym.

> IMO całkowicie pomieszałeś.
> To o czym piszesz to pewnie '2x2 connector' (zwany też 'P4 connector')
> dostarczający po 2 dodatkowe +12V i GND a to zupełnie coś innego.

Zapewne masz rację ;-) widocznie nie zrozumiałem tematu posta ;]

Nooo... jednak po głębszym przyjrzeniu stwierdzam, że na pewno masz rację;]

Tego o czym pisałem używałem do podłączenia Codegena 400W (padł...) do Epoxa
8rda3i pro.

--
Pozdrawiam
Brovar