Light Scribe i nowy firmware

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 19:01:00 MET DST

Witam!

Mam nagrywarkę DVD LG GSA-4167B (wiem, wiem, powinienem kupić Pioneer'a
lub Nec'a ale jakoś tak mi z nią wyszło;). Słyszałem, że w niektórych
nowszych nagrywarkach mozna poprzez wymianę firmware'u dodać obsługę
Light Scribe. W związku z tym mam pytanie - czy w moim modelu też jest
to możliwe? Czy ktoś już to robił?

PS. Light Scribe nie jest mi w ogóle potrzebne, pytam tylko z ciekawości
;) Mimo to, wielkie dzięki za odpowiedzi.

--
  _     _
   \_|_/  Pozdrawiam