Re: Czytnik DVD z raportowaniem PIE/PIF

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 17:30:10 MET DST

MadMan napisał(a):

> 70 zł więcej to 2x więcej... Chyba żeby ta nagrywarka miała głośność i
> kulturę pracy mojej dogorywającej Toshiby,

A ta Toshiba to czytnik? Bo wspominałeś, że masz nagrywarkę NECa. :)
Dobrze mi się wydaje?

> bo NEC wydaje brzydkie dźwięki (świst przy odczycie), do tego zaczyna
> odczyt od wysokich prędkości (Toshiba od niskich).

To może BenQ? Nie słyszałem jak dotąd narzekania na ich głośność,
chociaż w akcji widziałem taką u znajomego kiedyś przez kilkadziesiąt
minut jedynie, ale specjalnie nie pamiętam żeby szumiała czy brzęczała w
sposób rzucający się w oczy, a raczej uszy. :) Model starszy niż 1670.
:) Do testowania idealne, bo zwracają jeszcze dodatkowo jitter.
Kto wie, może czytniki tego producenta także mają możliwość testowania?

Ja do odczytu już od dłuższego czasu używam napędu LG, radzi sobie
świetnie, czyta nawet dosyć mocno zarysowane płyty, raz czy dwa tylko
musiałem się ratować korekcją błędów z nagrywarki, bo ta w czytniku
wymiękła. :) No i wielki plus - czyta DVD-RAM nawet. :)
Niestety, twoich wymagań nie spełnia, bo podobnie jak nagrywarki tego
producenta (co kompletnie dyskwalifikuje je w moich oczach) nie zwraca
błędów...

# /George Orwell - Rok 1984/