Re: Używany laptop do 1000zł, jaki kupić?

Autor: Jakub Gach <kuba.gach_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 17:25:03 MET DST

***EiNsTeIn*** <einet@@op.pl> napisał(a):

> Nawet nie umiesz skrócić adresu,

Ok moj blad, chyba kazdemu moze sie zdarzyc:

http://tinylink.com/?2SOS06kTDm

http://tinylink.com/?ObE8bcY5hh

> nie mówiąc już o zaśmiecaniu grupy.

ze co??? to powiedz mi mistrzu do czego sluzy ta grupa jesli nie do dyskusji
na temat komputerow? jak znasz grupe ktora jest wlasciwsza to smialo
powiedz, a jesli ktos zasmieca grupe to tylko Ty swoim glupim postem ani nie
wnoszacym nic ciekawego na grupie, ani nie rozwiazujacym mojego problemu.