Re: jak podlaczyc zasilacz?

Autor: syrokomla <przemyslaw.stefanowski_at_rondo.com.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 14:43:53 MET DST

> Są płyty główne zasilane ze złącza 20 pin, są takie zasilane z 24 pin.
> Można
> podłączyć 24pinową płytę do 20pinowego zasilacza, podłączając 20pinową
> wtyczkę oraz dodatkowe 4pin z przejściówki z molexa. No chyba, że chodzi o
> coś jeszcze innego ;]
> Pozdrawiam
> Brovar

Wtrace sie tu, bo wywolalem ten watek. Juz wiem od uzytkownikow, ze moge
podlaczyc zasilacz 20pin do plyty 24pin zostawiajac puste 4 piny i wszystko
bedzie chodzilo (wszystkim dzieki za porade). Brovar dodaje, ze te puste
piny tez mozna "zatkac" korzystajac z przejsciowki do molexa. Nawet
widzialem, ze sa takie w sklepie. Tylko czy to taka sztuka dla sztuki, czy
rzeczywiscie sie to do czegos przydaje?
pozdrawiam
syrokomla