Re: Asus czy Gigabyte?

Autor: maly 15 <maly158.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 14:25:53 MET DST

lech <lech@irc.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Mam dylemat, ktora plyte wybrac: Gigabyte GA 965P DS3 czy Asus P5B.
> Mam Pentium D930 ale w przyszlosci chcialbym przejsc na Core 2 duo.
> Asusy podobno sie czesto psuja i wiekszosc laduje w serwisach.

Asus'a te starsze modele to tak, faktycznie trochę się psują, zwłaszcza te ze
zintegrowaną grafą.
Co do Gigabyte to jest to lepsza płyta w tym przedziale cenowym.
Jeżeli już planujesz rozbudowę kompa, tak na przyszłość to kup gigabyt'a,
ponoć będzie obsługiwał 4 jajka Kentsfielda , lecz ten model, który mam na
myśli kosztuje :
gróbo ponad 8 stów ( DQ6 ).