Re: CRT czy warto????

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 12:32:04 MET DST

"lusi" <bzyku30@poczta.fm> wrote in message
news:eceic6$fh7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Hallo ale ten monitor ma rok gwarancji więc jesli jest cos nie tak przez
> rok sie chyba zorientuje!!!???

Zorientujesz, ale czy bedziesz mogl zareklamowac? Bedziesz musial sam
zalatwiac transport? Sprzedawca moze sie wypiac na to, ze np. jest za
ciemny dla ciebie. Dwa razy sie przejedziesz z tym monitorem i juz
1/4 ceny wiecej. W ogole zreszta nie chodzi o zorientowanie sie,
tylko o to, ze praktycznie nie ma takich starych nieuzywanych monitorow.
Skad pomysl ze jest nowy/nieuzywany?

> Po za tym za taka cene? Myslałem o Samsung 797MB podobno jest dobry ale
> na allegro go nie ma a www.skapiec.pl kosztuje ponad 5 stówek

Za mniej nie kupisz monitora 17'' ktory posluzy ponad rok, chyba ze tylko
do tekstu, albo jakiegos kompletnego low-end bez ostrosci.

Pytales o opinie, to napisalem swoja, nie taka znowu odosobniona.
Jak ci sie uda znalezc teraz dobry monitor sprzed 5 lat nieuzywany/malo
uzywany za 200zl to gratuluje. Moja opinia jest taka, ze nie warto, chyba
ze tylko na rok, ale lepiej zaplacic 2x wiecej i miec monitor na
3x dluzej w samej gwarancji.