Re: winfast 2000 expert i audigy se

Autor: yodacki <yodacki_at_gazeta.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 12:30:11 MET DST

> A w którym miejscu się BIOS zatrzymuje po odłączeniu dysku?

Gdy odłącze dyski zatrzymuje się po na testowaniu pamięci i monituje że
nie ma dysku systemowego.

> Równie dobrze może być to jakiś problem ze sterownikami
> Creative'a, co by mnie nie zdziwiło: ta firma pisze chyba
> jedne z gorszych sterowników urządzeń.

Nie wiem czy to wina Creative'a czy Leadtek'a, ale wczoraj przetestowałe
w sumie 5 kart: SB live player, Live 24-bit, audigy 1 pełna, 2 pełna
oraz sb live player 5.1.
Problem występował tylko i wyłącznie na kartach z serii Audigy.
Inne z tunere współpracowały bez problemów.