Re: CRT czy warto????

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 10:59:35 MET DST

"Henry(k)" <henrico8@op.pl> wrote in message
news:ecedr2$3fj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dlatego trzeba kupić dobry a nie jak nowy.
> Mój NEC FE700 jest z grudnia 1999 i nie męczy wzroku w porównaniu do
> 2..3-lednich HP i Compaq jakie mam w robocie.

Uzywany przez 3-5 lat monitor to gwarancja "przepalenia" i tutaj
nie pomoze zadna marka (posiadam fe700 mniej wiecej z tego okresu
co ty i teraz nadaje sie tylko do tekstu, bo na zdjeciach i filmach
prawie nic nie widac). Gdyby mozna bylo znalezc nieuzywany/malo
uzywany to co innego, ale teraz to juz niemozliwe.
Ja bym tego mitsubishi nie kupil, chociazby dlatego ze nie
raczyli podac prawdziwego foto, a przeciez to uzywka. Autor watku
chyba uznal ze jest nowy na jej podstawie, a to przeciez
tylko reklamowka z naciagnietym w jakims photoshopie obrazem.