Re: karta wifi do laptopa

Autor: Booski Cinek <boski_cinek_skasujto_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 10:13:18 MET DST

KSZYCHOOO napisał(a):
> Użytkownik KSZYCHOOO napisał:
>
> rozkrecilem laptopa i ukazalo sie cos takiego:
> http://img138.imageshack.us/img138/9742/czyjestantenafm7.jpg
> wg. mnie nie ma tam anteny, ale moze mnie ktos poprawi ?

Wg mnie rowniez. Chyba, ze sie gdzies pod obudowa schowala;).

> czy w takim wypadku warto kupowac cos na miniPCI
> czy lepiej PCMCIA ?

Z kartami na mPCI jest jeden zasadniczy problem - ci @#%* producenci
notebookow (np. HP) blokuja karty ktore nie dostaly ich
"blogoslawienstwa" (mala zmiana w, ZTCP, firmwarze) i za karte ktora
normalnie kosztuje ~100zl potrafia liczyc sobie 400zl. Tlumacza sie
regulacjami FCC - czyli gadka dla naiwnych. Takze uwazaj na mPCI, bo sie
mozna przejechac.
W twoim wypadku chyba lepiej wziac cos na PCMCIA. Tylko nie bierz
jakiegos przebajerowanego cacka z wystajacymi antenkami, bo na dluzsza
mete takie wystajace pierdolki sa bardzo irytujace.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"make install, not love!"
http://boskastrona.xhejn.org