Dell C600 - port COM

Autor: gburek <domik_at_epf_Bez_spamu_.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 09:16:24 MET DST

hej,
posiadam Dell C600 Latittude i pojawił mi się nieoczekiwany problem.
Korzystam z programu Buchalter II, który podczas pracy uwiarygadnia
oryginalność kopii poprzez zewnętrzny klucz podpinany do komputera przez
port COM. Niestety program zainstalowany w laptopie nie wykrywa kluza
podpietego do COMa. W kmputerze stacjonarnym jest wszystko OK a w laptopie
bieda.
Windows (98SE) widzi port i twierdzi że wszystko jest z nim OK (brak
konfliktow) ale klucza nie widzi. Niestety nie posiadam zadnego innego
urzadzenia, ktore moglbym podpiac do tego portu. Wszystko co mam to albo
drukarki na zlaczach LPT albo modemu i inne akcesoria podpinane na USB.

Zainteresowala mnie jeszcze jedna rzecz. Podczas uruchamiania systemu
kompuetr wyswietla iz "Game port" jest wylaczony. Moze tu tkwi sęk ? W
BIOSie jednak nie znalazlem opcji wlaczenia "Game portu". Port COM jest
natomiast włączony.

Co z tym fantem poczac ? :(

--
Pozdrowienia,