Re: LG GSA-H10N

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 08:40:13 MET DST

doombek napisał(a):

> Hmm a ten LITEON ??
> http://allegro.pl/item120504524_lite_on_shw_16h5s_lightscribe_od_pcomp3000_adl.html

Hmm... Sam używam LiteOna 812S i jestem zadowolony, ale to starsza
konstrukcja, sporo słyszałem obecnie o siadających Litkach, problemach z
zapisem itp., z drugiej jednak strony posiadają funkcję testowania
nagranych płyt po kątem PIE/PIF i radzą sobie z tym nieźle, a sądząc po
screenach zamieszczanych przez użytkowników na forum cdrinfo jakość też
przyzwoita, przynajmniej na dobrych płytach... Trzeba pewnie trafić na
dobry egzemplarz, a poza tym jest w końcu gwarancja.

> Nie mogę przekroczyć 132zł

W takim razie musisz sobie jeszcze odpowiedzieć na pytanie, co jest Ci
potrzebne, ja wolałbym dopłacić, ale skoro cena mysi się zamykać w tym
przedziale... Możesz wybierać między LG a Litkiem, LiteOn nadaje się do
testowania płyt, LG posiada zapis DVD-RAM.
Może jeszcze ewentualnie jakiś NEC z serii 35xx zmieści się w tej
kwocie? W każdym bądź razie nie polecam Samsunga. :)

Ktoś może się orientuje jak się ma NEC 3550A w stosunku do np. 4550/1A?
Jakość zapisu podobna? Da się go zmodować do wyższego modelu? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/