Monitory Gateway? (Model FPD1975)

Autor: Spam <tylkospam(wywalToto))_at_megapolis.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 07:47:16 MET DST

Witam,

Ostatnio zinteresowałem się ofertą monitorów LCK firmy Gateway. Myślałem że
to jakaś tania podróba, ale okazuje się że firma jest faktycznie znaczącym
graczem w stanach. To przekonało mnie aby dowiedzieć się więcej. Polecono mi
model <1000 zł - FPD1975. W sieci jest o nim baaardzo mało, co mnie nieco
zaniepokoiło. Ale może w tej klasie cenowej jest to dobry zakup. Co
radzicie? Chodzi mi o monitor 4:3, nie koniecznie do grania ani filmów, bez
błyszczącego ekranu i opcjonalnie z Pivotem (ale jakość obrazu i
funkcjonalność będzie priorytetem).

--
Pozdrawiam,
Samurai