Re: CRT czy warto????

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 01:59:42 MET DST

> Po wielu poszukiwaniach (na allegro) znalazłem cos takiego
> http://www.allegro.pl/item121516695_mitsubishi_diamond_pro_750sb_dla_wymagjacych_.html
> co o tym sadzicie warto kupic?? A może macie cos lepszego? (monitor chyba jest
> nowy jeszcze ie gadałem z tym gostkiem)
nowy haha , ma przynajmniej 4 latka, pisze jak byk że dostał nagrody w 2002 roku
moja rada - kup jak najnowszy monitor, jak dla mnie to góra 3 lata, ponad 3
letni monitor to złom, który nie nadaje się do codziennej pracy przy kompie.
Szkoda zdrowia. Za około 250 zł trafisz 2 letnie monitory z gwarancją i w dobrym
stanie.
Mam w domu 8 letniego HP który wygląda jakby dopiero z taśmy zszedł. Kumpel nie
mógł uwierzyć że on tyle ma. ALe jak posiedzisz przy nim pare godzin to wzrok
się męczy strasznie.