Re: LG GSA-H10N

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 01:00:56 MET DST

doombek napisał(a):

> Witam co powiecie o w/w nagrywarce ?? Chodzi mi o dobry zapis Płyt DVD-R
> , DVD+R . I co polecacie w cenie do 130zł lepszego od tej nagrywarki ??

http://cdrlab.pl/article_wstep_3224.html

Sądząc z tego testu można powiedzieć, że akurat ta się LG nawet udała (z
nimi to ostatnio loteria - raz wypuszczą lepszy model, raz gorszy).
Mimo wszystko, ja bym jej nie kupił, chociażby dlatego, że do testowania
płyt się nie nadaje. Za 130 zł raczej nie kupisz nic lepszego, ale nie
warto dołożyć 20 zł i kupić Pioneera DVR-111 albo NECa 4571A? A tak na
samym początku zajrzeć do archiwum? Niedługo codziennie będzie tutaj
pytanie o nagrywarkę. :P

# /George Orwell - Rok 1984/