problem z komputerem

Autor: jaro <ajaro_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 22:22:37 MET DST

Hej,

Prosze o pomoc. Od jakiegos czasu mam problem z komputerem,
objawy sa rozne, wiesza sie, przestaje odtwarzac dzwiek (najczesciej gdy
ogladam film lub gram), spowalnia. To raczej nie jest infekacja bo
przeinstalowanie systemu nie pomaga. Podejrzewam ze cos sie w nim
przegrzewa. Zainstalowalem wiec motherboard monitor. Tempreratura procesora
wyglada OK. Jest jednak jeden sensor WinBond 3 2N3904 na ktorym program
sygnalizuje 127 st C !!!. Co to za czujnik, gdzie jest on polozony (mam ABIT
IS7 oraz procesor Intel 2,4GHz).
Gdzie sa polozone rozwniez pozostale czujniki np. WinBond3?
Czym sie rozni WinBond3 od WinBond 3 2N3904? (bo nazwa jest podobna) i jak
to z nimi dokladnie jest?
Czy mozna jakos zmierzyc temperature na karcie graficznej (Radeon 9100) ?

Prosze o pomoc bo juz nie wiem o co tu chodzi. Moze ktos mial podobne
objawy?

dzieki

Shark